Thursday 4 April 2013

Mama masak tak sedap ke??

Tomyam oh Tomyam... 
Inilah menu saya malam tadi..
Nampak sedap kan. tomyam ayam bersama tempe + ikan bilis goreng kicap

Dah plan nk masak tomyam start otw balik dr kerja lagi. sbb semua bahan dah ada dlm fridge. Dah sampai rumah, saya pun bersilat la kat dapur nk menyiapkan tomyam ayam, ni.. Bersungguh-sungguh saya memasak dengan harapan Hariz akan makan bertambah-tambah. Tapi......

Sedih sangat sbb Hariz tak lalu nk makan. Adakan x sedap??? x sedap sangat ker????

Muka boring je nk makan.. x sedap eh mama masak???

Oh sungguh sedihh...... 

cam tak luak je nasi tu... sorry mama masak x sedap

So.... takkan nk biar anak lapar kan...
saya pun terus la masuk dapur balik buat nasi goreng special tuk dia sorang je. Actually takdela special sangat. letak ikan bilis, fish ball n telur je.
Tapi dia punya makan banyaakkkkkk sangat!! Huhuhuhu... best best..
x caya, inilah buktinya...

Abaikan muka boring tu sbb ni dah masuk 2nd round tambah. tu muka kenyang tu.. :)

So.. conclusionnya, saya rasa happy sbb at least ada benda yang sedap dari saya...
;)

No comments:

Post a Comment